Rapoarte Anuale Sera Romania

Scris de Oana on . Posted in Anunturi

Fundația SERA România, dedicată susținerii copiilor aflați în dificultate, și-a consolidat reputația ca una dintre organizațiile importante din România care luptă pentru drepturile și bunăstarea copiilor. În rapoartele sale de activitate, SERA România oferă o privire detaliată asupra inițiativelor implementate și a rezultatelor obținute pentru a îmbunătăți viața copiilor abandonați, orfani sau care trăiesc în condiții de sărăcie extremă.

Obiectivul central al SERA România, conform rapoartelor anuale, este dezvoltarea și organizarea unor programe și infrastructuri de sprijin pentru copiii vulnerabili. Prin aceste activități, fundația contribuie la integrarea socială și la crearea unor șanse reale de dezvoltare pentru tinerii defavorizați. Activitățile sale includ oferirea de suport medical, psihologic și educațional, dar și colaborarea cu autoritățile locale pentru a îmbunătăți legislația și accesul la servicii esențiale pentru acești copii.

Aceste rapoarte sunt esențiale nu doar pentru transparență, dar și pentru mobilizarea de noi fonduri și sprijin de la partenerii din sectorul public și privat, promovând, astfel, impactul pozitiv pe care SERA România îl are în comunități și în viața copiilor în nevoie.

RAPORT ACTIVITATE 1998

RAPORT ACTIVITATE 1999

RAPORT ACTIVITATE 1999 - 2000

RAPORT ACTIVITATE 2001 - 2002

RAPORT ACTIVITATE 2002 - 2003

RAPORT ACTIVITATE 2015 

RAPORT ACTIVITATE 2016

RAPORT ACTIVITATE 2017

RAPORT ACTIVITATE 2018

RAPORT ACTIVITATE 2019

RAPORT ACTIVITATE 2020 - 2021

RAPORT ACTIVITATE 2022

RAPORT ACTIVITATE 2023 

SELECȚIE EXPERT MONITORIZARE SUBVENȚII PARTENER

Scris de SERA on . Posted in Anunturi

FUNDAȚIA SERA ROMÂNIA, în calitate de partener în cadrul proiectului: REDUCEREA RISCULUI INSTITUȚIONALIZĂRII COPIILOR PRIN MĂSURI INOVATIVE PENTRU REGIUNEA BUCUREȘTI-ILFOV – COD SMIS 2014+: 129446recrutează Expert monitorizare subvenții P partener (codul ocupației - 242104 responsabil process) pentru derularea activităților corespunzătoare partenerului din proiectul mentionat anterior.

Atribuții generale:

Are rolul de a promova si de a realiza actiunile din cadrul sub. A 3.2. Expertul are obligatia de a furniza expertiza de specialitate in conformitate cu pregatirea si experienta sa, la nivelul cerintelor si standardelor de calitate aplicate in proiect, precum si de a desfasura in bune conditii activitatile in care este direct implicat.

Condiții specifice pentru ocuparea postului disponibil:

  • Participa la elaboreaza procedurii de acordare subventii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa, in cadrul A 3.2.;
  • Verifica, organizeaza si furnizeaza subventiile cate beneficiari; si distribuire ajutoare acordate;
  • Intocmeste dosarele de acordare subventii;
  • Monitorizeaza beneficiarii subventilor si modul in care acestea contribuie la imbunatatirea calitatii vietii grupului tinta;
  • Elaboreaza lista beneficiarilor de subventii in cadrul A 3.2,
  • Urmareste modul de realizare a activitatilor in care este implicat;
  • Participa la sedintele echipei de implementare, la intâlnirile periodice cu partenerii si la întâlnirile de monitorizare;
  • Participă în comisiile de recepţie, selectare şi evaluare a ofertelor privind achiziţiile acolo unde este nominalizat.

Educație solicitata: Studii superioare  - 3 ani ;

Experiență solicitata: Vechime minimă - 1 an;

Competenţe solicitate:

  • Ușurinţă în exprimarea ideilor;
  • Abilitati de comunicare si relationare,
  • Asumarea responsabilităţilor;
  • Răbdare și rezistenţă la sarcini repetitive;
  • Capacitate de relaţionare interumană asertivă;
  • Echilibru emoţional;
  • Abilităţi de lucru cu publicul;
  • Spirit de observaţie;
  • Spirit etic si organizatoric;
  • Dorinţă de autoperfecţionare și dezvoltare profesională continua

Activitatea se va derula în locațiile de implementare ale proiectului, respectiv în București și județul Ilfov, precum și la sediul angajatorului din Mun. București.

Norma de lucru: 84 ore/lună, perioadă determinată.

Persoanele interesate vor trimite cv-ul (format europass) din care sa reiasa ca sunt indeplinite conditiile de vechime, la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 14.01.2021. Vă rugăm să menționați în titlul emailului: Aplicație Expert monitorizare subventii (P) (codul ocupației - 242104 responsabil process)_ COD SMIS 2014+: 129446. Persoană de contact : Boșca (Gheorghe) Daniela Maria – coordonator partener.

Vor fi invitate la interviu numai persoanele care îndeplinesc condițiile menționate în anunț. După susținerea interviului, în vederea notificării pentru includerea în echipa de proiect, vor fi prezentate documente justificative precum diplome de studii, adeverințe de vechime, carte de muncă etc. care atestă vechimea în conformitate cu CV-ul.

SELECȚIE EXPERT IMPLEMENTARE PARTENER

Scris de SERA on . Posted in Anunturi

FUNDAȚIA SERA ROMÂNIA, în calitate de partener în cadrul proiectului: REDUCEREA RISCULUI INSTITUȚIONALIZĂRII COPIILOR PRIN MĂSURI INOVATIVE PENTRU REGIUNEA BUCUREȘTI-ILFOV – COD SMIS 2014+: 129446,  recrutează Expert implementare (P) partener (codul ocupației - 242104 responsabil process) pentru derularea activităților corespunzătoare partenerului din proiectul mentionat anterior.

Atribuții generale:

Asigură implementarea tehnică a subactivității A 3.2 - Implementarea unor masuri care vin în sprijinul dezinstitutionalizarii si al furnizarii de servicii la nivelul comunitatii prin acordarea de sprijin financiar pentru prevenirea separarii copilului de familia sa/institutionalizare 

Condiții specifice pentru ocuparea postului disponibil:

  • Participa la elaborarea procedurii de acordare subventii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa, in cadrul A 3.2.;
  • Intocmeste instrumente si formulare necesare derularii activitatății;
  • Participă la întocmirea dosarele de acordare subventii;
  • Monitorizeaza beneficiarii subventilor si modul in care acestea contribuie la imbunatatirea calitatii vietii grupului tinta;
  • Elaboreaza lista beneficiarilor de subventii in cadrul A 3.2;
  • Urmareste modul de realizare a activitatilor in care este implicat;
  • Participa la sedintele echipei de implementare, la intâlnirile periodice cu partenerii si la întâlnirile de monitorizare;
  • Participă  în       comisiile       de      recepţie,       selectare       şi       evaluare        a       
  • ofertelor   privind achiziţiile unde este nominalizat.

Educație solicitata: Studii superioare  - 3 ani ;

Experiență solicitata: Vechime minimă - 1 an;

Competenţe solicitate:

  • Ușurinţă în exprimarea ideilor;
  • Abilitati de comunicare si relationare,
  • Asumarea responsabilităţilor;
  • Răbdare și rezistenţă la sarcini repetitive;
  • Capacitate de relaţionare interumană asertivă;
  • Echilibru emoţional;
  • Abilităţi de lucru cu publicul;
  • Spirit de observaţie;
  • Spirit etic si organizatoric;
  • Dorinţă de autoperfecţionare și dezvoltare profesională continua

Activitatea se va derula în locațiile de implementare ale proiectului, respectiv în București și județul Ilfov, precum și la sediul angajatorului din Mun. București. 

Norma de lucru: 84 ore/lună, perioadă determinată.

Persoanele interesate vor trimite cv-ul (format europass) din care să reiasă că sunt îndeplinite condițiile de vechime, la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 14.01.2021. Vă rugăm să menționați în titlul emailului: Aplicație Expert implementare (P) (codul ocupației - 242104 responsabil process)_ COD SMIS 2014+: 129446. Persoană de contact : Boșca (Gheorghe) Daniela Maria – coordonator partener.

Vor fi invitate la interviu numai persoanele care îndeplinesc condițiile menționate în anunț. După susținerea interviului, în vederea notificării pentru includerea în echipa de proiect, vor fi prezentate documente justificative precum diplome de studii, adeverințe de vechime, carte de muncă etc. care atestă vechimea în conformitate cu CV-ul.

Mai multe informații despre proiect, găsiți accesând următorul link: https://www.fdss.ro/proiecte/proiecte-in-derulare/reducerea-riscului-institutionalizarii-copiilor-prin-masuri-inovative-pentru-regiunea-bucuresti-ilfov-cod-smis-2014-129446

 

ANUNȚ SELECȚIE EXPERT IMPLEMENTARE PARTENER_COD SMIS 2014+: 129446

Scris de Aurelia on . Posted in Anunturi

București, 11.09.2020 

FUNDAȚIA SERA ROMÂNIA, în calitate de partener în cadrul proiectului: REDUCEREA RISCULUI INSTITUȚIONALIZĂRII COPIILOR PRIN MĂSURI INOVATIVE PENTRU REGIUNEA BUCUREȘTI-ILFOV – COD SMIS 2014+: 129446,  recrutează Expert implementare (P) partener (codul ocupației - 242104 responsabil process) pentru derularea activităților corespunzătoare partenerului din proiectul menționat anterior.

Atribuții generale:

Asigură implementarea tehnică a subactivității A 3.2 - Implementarea unor măsuri care vin în sprijinul dezinstituționalizării și al furnizării de servicii la nivelul comunității prin acordarea de sprijin financiar pentru prevenirea separării copilului de familia sa/instituționalizare.

Condiții specifice pentru ocuparea postului disponibil:

  • Participa la elaborarea procedurii de acordare de subvenții pentru prevenirea separării copilului de familia sa, în cadrul A 3.2.;
  • Întocmește instrumente și formulare necesare derulării activității;
  • Participă la întocmirea dosarelor de acordare subvenții;
  • Monitorizează beneficiarii subvențiilor și modul în care acestea contribuie la îmbunatățirea calității vietți grupului țintă;
  • Elaborează lista beneficiarilor de subvenții în cadrul A 3.2;
  • Urmărește modul de realizare a activităților în care este implicat;
  • Participă la ședințele echipei de implementare, la intâlnirile periodice cu partenerii și la întâlnirile de monitorizare;
  • Participă   în        comisiile        de       recepţie,        selectare     şi        evaluare        a    ofertelor   privind achiziţiile, unde este nominalizat.

Educație solicitată: Studii superioare  - 3 ani ;

Experiență solicitată: Vechime minimă - 1 an;

Competenţe solicitate:

  • Ușurinţă în exprimarea ideilor;
  • Abilități de comunicare și relaționare,
  • Asumarea responsabilităţilor;
  • Răbdare și rezistenţă la sarcini repetitive;
  • Capacitate de relaţionare interumană asertivă;
  • Echilibru emoţional;
  • Abilităţi de lucru cu publicul;
  • Spirit de observaţie;
  • Spirit etic și organizatoric;
  • Dorinţă de autoperfecţionare și dezvoltare profesională continuă.

Activitatea se va derula în locațiile de implementare ale proiectului, respectiv în București și județul Ilfov, precum și la sediul angajatorului din Mun. București.

Norma de lucru: 84 ore/lună, perioadă determinată.

Persoanele interesate vor trimite cv-ul (format europass) din care să reiasă că sunt îndeplinite condițiile de vechime, la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 24.09.2020. Vă rugăm să menționați în titlul emailului: Aplicație Expert implementare (P) (codul ocupației - 242104 responsabil process)_ COD SMIS 2014+: 129446. Persoană de contact : Boșca (Gheorghe) Daniela Maria – coordonator partener.

Vor fi invitate la interviu numai persoanele care îndeplinesc condițiile menționate în anunț. După susținerea interviului, în vederea notificării pentru includerea în echipa de proiect, vor fi prezentate documente justificative precum diplome de studii, adeverințe de vechime, carte de muncă etc. care atestă vechimea în conformitate cu CV-ul. 

Mai multe informații despre proiect, găsiți accesând următorul link: https://www.fdss.ro/proiecte/proiecte-in-derulare/reducerea-riscului-institutionalizarii-copiilor-prin-masuri-inovative-pentru-regiunea-bucuresti-ilfov-cod-smis-2014-129446

 

ANUNȚ SELECȚIE EXPERT MONITORIZARE SUBVENȚII PARTENER_COD SMIS 2014+: 129446

Scris de Aurelia on . Posted in Anunturi

FUNDAȚIA SERA ROMÂNIA, în calitate de partener în cadrul proiectului: REDUCEREA RISCULUI INSTITUȚIONALIZĂRII COPIILOR PRIN MĂSURI INOVATIVE PENTRU REGIUNEA BUCUREȘTI-ILFOV – COD SMIS 2014+: 129446recrutează Expert monitorizare subvenții P partener (codul ocupației - 242104 responsabil process) pentru derularea activităților corespunzătoare partenerului din proiectul mentionat anterior.

  

Atribuții generale:

 Are rolul de a promova si de a realiza actiunile din cadrul sub. A 3.2. Expertul are obligatia de a furniza expertiza de specialitate in conformitate cu pregatirea si experienta sa, la nivelul cerintelor si standardelor de calitate aplicate in proiect, precum si de a desfasura in bune conditii activitatile in care este direct implicat.

Condiții specifice pentru ocuparea postului disponibil:

Participa la elaborarea procedurii de acordare subventii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa, in cadrul A 3.2.;

  • Verifica, organizeaza si furnizeaza subventiile catre beneficiari si distribuie ajutoarele acordate;
  • Intocmeste dosarele de acordare subventii;
  • Monitorizeaza beneficiarii subventilor si modul in care acestea contribuie la imbunatatirea calitatii vietii grupului tinta;
  • Elaboreaza lista beneficiarilor de subventii in cadrul A 3.2;
  • Urmareste modul de realizare a activitatilor in care este implicat;
  • Participa la sedintele echipei de implementare, la intâlnirile periodice cu partenerii si la întâlnirile de monitorizare;
  • Participă în comisiile de recepţie, selectare şi evaluare a ofertelor privind achiziţiile, acolo unde este nominalizat.

 

Educație solicitată: Studii superioare  - 3 ani ;

Experiență solicitată: Vechime minimă - 1 an; 

Competenţe solicitate:

 Ușurinţă în exprimarea ideilor;

  • Abilități de comunicare si relaționare,
  • Asumarea responsabilităţilor;
  • Răbdare și rezistenţă la sarcini repetitive;
  • Capacitate de relaţionare interumană asertivă;
  • Echilibru emoţional;
  • Abilităţi de lucru cu publicul;
  • Spirit de observaţie;
  • Spirit etic și organizatoric;
  • Dorinţă de autoperfecţionare și dezvoltare profesională continuă.

Activitatea se va derula în locațiile de implementare ale proiectului, respectiv în București și județul Ilfov, precum și la sediul angajatorului din Mun. București.

 Norma de lucru: 84 ore/lună, perioadă determinată.

Persoanele interesate vor trimite cv-ul (format europass) din care să reiasă că sunt îndeplinite condițiile de vechime, la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 24.09.2020. Vă rugăm să menționați în titlul emailului: Aplicație Expert monitorizare subventii (P) (codul ocupației - 242104 responsabil proces)_ COD SMIS 2014+: 129446. Persoană de contact : Boșca (Gheorghe) Daniela Maria – coordonator partener. 

Vor fi invitate la interviu numai persoanele care îndeplinesc condițiile menționate în anunț. După susținerea interviului, în vederea notificării pentru includerea în echipa de proiect, vor fi prezentate documente justificative precum diplome de studii, adeverințe de vechime, carte de muncă etc., care atestă vechimea în conformitate cu CV-ul. 

Mai multe informații despre proiect, găsiți accesând următorul link: https://www.fdss.ro/proiecte/proiecte-in-derulare/reducerea-riscului-institutionalizarii-copiilor-prin-masuri-inovative-pentru-regiunea-bucuresti-ilfov-cod-smis-2014-129446