Intervenții integrate pentru copiii vulnerabili din județul Dolj PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23/328325

Written by Oana on . Posted in Anunturi

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro 

Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană prin PROGRAMUL DE INCLUZIUNE ȘI DEMNITATE SOCIALĂ 2021-2027

Prioritate: P5.Reducerea disparităților dintre copiii la risc de sărăcie și/sau excluziune socială și ceilalți copii

Obiectiv specific: ESO4.11_Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung

Detalii proiect:

Beneficiar: Fundația pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale – FDSS

Parteneri: Fundația SERA România și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Dolj

Valoarea totală a proiectului: 9.950.489,83 lei

Valoarea cofinanțării UE: : 8.457.916,36 lei

Valoarea finanțare buget național: 1.480.307,20 lei

Valoare contribuție proprie: 12.266,27 lei

Data de incepere a proiectului: 01.02.2025

Data de finalizare a proiectului: 31.01.2028

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general al proiectului constă în asigurarea de intervenții integrate prin furnizarea serviciilor de sprijin în vederea prevenirii riscului de separare a copilului de familia sa, pentru un număr de 255 copii care trăiesc în sărăcie aflați la risc de separare de familie și pentru sprijinirea reintegrării în familie a unui număr de 15 de copii din sistemul de protecție specială, astfel că, grupul țintă vizat este format din 270 de copii vulnerabili din județul Dolj (din care 27 copii de etnie roma).

Proiectul vizează implementarea unui model inovator de intervenție pentru prevenirea separării copilului de familia să, precum și furnizarea unui serviciu social care va sprijini reintegrarea/integrarea copiilor aflați în sistemul de protecție specială și care va contribui ulterior reintegrării, la prevenirea separării copilului de familia sa.

Proiectul propune și acordarea de ajutor material, pentru minim 255 de copii din județul Dolj, care sunt într-o situație de vulnerabilitate și prezintă risc de separare de familie, respectiv 15 copii aflați în sistemul de protecție specială care vor fi reintegrați în familie. Totodată, proiectul urmărește și organizarea de evenimente de informare și conștientizare privind importantă serviciilor și acțiunilor de prevenire a separării copilului de familia, a egalității de șanse, de gen, incluziune și nediscriminare, precum și prevenirea consumului de alcool și droguri.

Proiectul contribuie la sprijinirea obiectivelor prevăzute de Strategia națională pentru protecția și promovarea drepturilor copilului 2023-2027 “Copii protejați, România sigură” în sensul în care cei 270 de copii căruia proiectul se adresează vor beneficia de activități de asistență socială, de ajutoare materiale, precum și de servicii de sprijin, acțiuni menite să contribuie la reducerea numărului de copii afectați de sărăcie și excluziune socială din județul Dolj. Astfel, măsurile propuse în cadrul proiectului urmăresc creșterea calității vieții copiilor vulnerabile și asigurarea accesului acestora la servicii de sprijin. Prin proiect, se urmărește astfel și atingerea rezultatelor prevăzute de Planul Anual de Acțiune pentru implementarea Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului 2023-2027.

Acțiunile și activitățile vizate de proiect, vor contribui, totodată, la realizarea obiectivelor specifice ale programului și apelului, generând efecte pozitive pe termen lung, contribuind în mod direct la atingerea indicatorilor de rezultat și de realizare, având în vedere resursele financiare, umane şi materiale ale proiectului.

Implementarea proiectului pentru sprijinirea copiilor expuși riscului de separare de familie în județul Dolj precum și pentru reintegrarea în familie va avea efecte benefice semnificative asupra dezvoltării emoționale, sociale și educaționale a copiilor, asupra consolidării familiilor și asupra coeziunii și dezvoltării comunităților. Aceste efecte pozitive contribuie la crearea unei societăți mai sănătoase și mai echitabile, în care fiecare copil are șansa de a se dezvoltă într-un mediu sigur și suportiv. Pe termen lung, efectele pozitive se vor concretiza în: creșterea calității vieții copiilor și familiilor din care aceștia provin: pe perioada acordării sprijinului material, proiectul urmărește asigurarea accesului copiilor la diferite servicii și bunuri pe care, în mod normal, familia nu și le permite, dar care sunt importante și vitale pentru creșterea și îngrijirea unui copil, măsuri de sprijin material ce vor contribui la eliminarea factorilor economici care ar putea să afecteze menținerea în familie.

Totodată, urmărește creșterea accesului la servicii de asistență socială și servicii sociale și de sprijin, întrucât beneficiarii – copii și familiile acestora - vor avea acces la servicii precum: Identificare, evaluare și intervenție pentru copiii aflați la risc de separare, reintegrare în familie a unor copii din sistemul de protecție specială, acompanierea familiei aflate într-o situație de vulnerabilitate, în vederea creșterii și îngrijirii propriilor copii, consiliere și suport psihologic pentru copii și familiile acestora; suport pentru activitățile cotidiene și, după caz, pentru incluziune școlara sau socio-profesională.

UAT-urile, părți semnatare ale convențiilor de colaborare, vor deveni mai eficiente în furnizarea de servicii și sprijin pentru comunități, îndeosebi în ceea ce privește familiile și copiii vulnerabili. Această creștere a capacității are un impact durabil, deoarece UAT-urile implicate în proiect, în calitate de colaboratori vor continuă să ofere sprijin și servicii îmbunătățite în viitor, consolidând astfel rolul lor în societate, cu accent pe sprijinirea copiilor și familiilor acestora, care sunt expuși riscului.

Conștientizarea și informarea: Organizarea de evenimente și acțiuni de informare și conștientizare are un impact asupra comunității în ceea ce privește serviciile destinate prevenirii separării copilului de familia să, egalității de șanse și nediscriminării, precum și prevenirii consumului de alcool și dorguri. Participanții și publicul larg devin mai conștienti de aspectele pe care le implică lipsa sau existența unor servicii de sprijin, precum și a efectelor pe care consumul de alcool și droguri îl poate avea atât la nivel individual, cât și la nivel de comunitate. Pe de altă parte, aceste acțiuni de informare, vin să consolideze și să sprijine UAT-urile în procesul lor de asigurare a accesului la informații și servicii, îndeosebi în zona prevenirii separării copilului de familia sa.

Obiective specifice ale proiectului

OS 1. Dezvoltarea si implementarea de actiuni pentru identificarea, evaluarea si monitorizarea unui numar de 270 copii aflati in situatie de risc, respectiv copii aflati in sistemul de protectie speciala si care pot fi reintegrati in familie, la nivelul judetului Dolj

OS 2. Furnizarea serviciilor de sprijin pentru prevenirea separării copilului de familia pentru un numar de minim 255 de copii expusi riscului de separare de familie, prin intermediul modelului inovator de interventie propus de solicitant, in conformitate cu metodologia proprie.

OS 3. Furnizarea serviciilor de sprijin pentru sprijinirea reintegrarii în familie a unui numar de minim 15 copii aflati in sistemul de protectie speciala, prin intermediul unui centru de zi - 8891CZ-C-IV Centre de zi pentru pregătirea integrării sau reintegrării copilului in familie si ulterior pentru prevenirea separarii acestora de familie, respectiv prevenirea reintoarcerii in sistemul de protectie speciala.

OS 4. Actiuni inovative pentru creșterea calitatii vietii copiilor expusi riscului de separare de familie si familiilor care se ocupa de cresterea si ingrijirea acestora si pentru sprijinirea reintegrarii copiilor in familie, prin: acordarea de sprijin material – subventii in vederea eliminarii factorilor economici care ar putea sa afecteze mentinerea in familie a copiilor, pentru un numar de 270 de copii;

OS 5. Actiuni de informare și conștientizare pentru prevenirea separarii copilului de familia sa, promovarea egalitatii de șanse, incluziunii și nediscriminare, precum și pentru prevenirea consumului de alcool și droguri prin: 12 seminarii / ateliere de lucru, 6 evenimente de tip masa rotunda, o campanie derulata la nivel judetean prin intermediul a minim 12 sesiuni de informare.

Rezultate așteptate:

R1. 1 analiză de nevoi la nivelul județului Dolj, 188 chestionare aplicate;

R2. Minim 270 de copii (din care 27 de etnie roma) aflați în situație de risc, identificați, evaluați și monitorizați repartizări astfel: 255 de copii care trăiesc în sărăcie la risc de separare de familie și 15 copii din sistemul de protecție specială, minim 270 dosare de grup țintă întocmite; 34 rapoarte de monitorizare a grupului țintă, care vor cuprinde informații referitoare la implicarea lor în activitățile proiectului;

R3. 36 minute de ședințe operative lunare ale activității A1.1., rezultat comun cu celelalte subactiv.;

R4. set de instrumente pentru implementarea A 1.2.

R5. minim 255 de copii (dintre care 27 copii de etnie roma) care trăiesc în sărăcie la risc de separare de familie și 15 copii din sistemul de protecție specială, identificați și recrutați; minim 270 de evaluări sociale realizate; minim 255 de planuri de servicii realizate; minim 15 planuri individualizate de protecție (PIP) revizuite, cu includerea măsurilor de sprijin pentru facilitarea reintegrării copilului în familie; minim 270 rapoarte de monitorizare a planurilor de servicii, respectiv a PIP, minim 270 rapoarte de evaluare a intervenției;

R6. 34 minute de ședințe operative lunare ale activității A1.2. – rezultat comun cu celelalte subactiv.;

R7. 255 copii expuși riscului de separare de familie, beneficiari ai măsurilor de sprijin;

R8. 1 model inovator de intervenție implementat;

R9. minim 190 copii care beneficiază de măsuri de sprijin pentru o perioada de minim 18 luni, minim 237 de copii a căror situație s-a ameliorat la ieșirea din operațiune, rezultat comun cu A 3.1.;

R10. 34 rapoarte de monitorizare a activității A2, 34 minute de ședințe operative lunare ale activității A2 - rezultat comun cu celelalte subactiv.;

R11. 15 copii din sistemul de protecția specială, reintegrați în familie;

R12. 1 serviciu social înființat, dezvoltat și licențiat la finalizarea proiectului;

R13. 1 model inovator de intervenție pentru prevenirea separării copilului de familia să;

R14. minim 190 copii care beneficiază de măsuri de sprijin pentru o perioada de minim 18 luni, rezultat comun cu A2.1, minim 237 de copii a căror situație s-a ameliorat la ieșirea din operațiune, rezultat comun cu A 2.1.;

R15. 34 rapoarte de monitorizare a activității A3, 34 minute de ședințe operative lunare ale activității A3 - rezultat comun cu celelalte subactiv.;

R16. 270 dosare de acordare subvenții; minim 270 raportare de monitorizare acordare subvenții; minim 270 planuri de acordare a subvențiilor;

R17. 36 Minute de ședințe operative lunare ale activității A4.1 – rezultat comun cu celelalte subactivitati;

R18. 12 seminarii/ateliere de lucru cu un total de 180 participanți; 6 evenimente de tip masă rotundă cu un total de 60 participanți; o campanie de informare și conștientizare, derulată prin intermediul a minim 12 sesiuni de informare, cu un total de 360 participanți;

R19. materiale de informare editare și distribuite: 360 pliante pentru campania door-to-door; 60 seturi materiale pentru mesele rotunde; 180 seturi materiale pentru atelierele de lucru/seminarii;

R20. 34 Minute de ședințe operative lunare ale activității A5 - rezultat comun cu celelalte subactiv.;

R21. 1 proiect implementat cu succes, cu toate activitățile finalizate, o echipa de management functională; 36 Minute de ședințe operative lunare ale activității A6.1 – rezultat comun cu celelalte subactivitati; documente proiect aprobate, cel puțin 12 cereri de rambursare și 12 rapoarte tehnice;

R22. 1 anunț/ comunicat de presă lansare proiect; 1 afiș expus la sediul social și la sediul de implementare proiect (solicitant și partener P1); web site, facebook cu informații despre proiect (solicitant și partener P1); documente și materiale de comunicare proiect conforme; 1 anunț/ comunicat de presă închidere de proiect; suport administrativ (contabil, responsabil resurse umane, după caz etc) necesar pentru realizarea cu succes a activităților proiectului; Cheltuieli indirecte că rată forfetară de 15% din costurile directe cu personalul conform art. 54 lit (b) din Regulamentului (UE) nr. 2021/1060 monitorizate.

Pentru mai multe informații ne puteți contacta pe adresa de e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Anunţuri

Materiale informative

Galerie foto

Servicii de sprijin pentru copiii vulnerabili din județul Gorj Cod proiect: PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23/32738

Written by Oana on . Posted in Anunturi

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană prin PROGRAMUL DE INCLUZIUNE ȘI DEMNITATE SOCIALĂ 2021-2027

Prioritate: P5.Reducerea disparităților dintre copiii la risc de sărăcie și/sau excluziune socială și ceilalți copii

Obiectiv specific: ESO4.11_Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung

Detalii proiect:

Beneficiar: Fundația pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale – FDSS

Parteneri: Fundația SERA România și Primăria Comunei Săulești – jud. Gorj

Valoarea totală a proiectului: 9.941.059,43 lei

Valoarea cofinanțării UE: 8.449.900,52 lei

Valoarea finanțare buget național: 1.475.224,70 lei

Data de incepere a proiectului: 01.02.2025

Data de finalizare a proiectului: 31.01.2028

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general al proiectului constă în asigurarea de intervenții integrate prin furnizarea serviciilor de sprijin în vederea prevenirii riscului de separare a copilului de familia

să, pentru un număr de 270 de copii vulnerabili din județul Gorj (din care 27 copii de etnie roma) .

Proiectul vizează implementarea a două servicii sociale și a unui model inovator de intervenție, care va integra atât componentă de sprijin social (servicii de sprijin diverse), cât și componentă de ajutor material, pentru minim 270 de copii din județul Gorj, care sunt într-o situație de vulnerabilitate și prezintă risc de separare de familie.

Totodată, proiectul urmărește și organizarea de evenimente de informare și conștientizare privind importantă serviciilor și acțiunilor de prevenire a separării copilului de familia, a egalității de șanse, de gen, incluziune și nediscriminare, precum și prevenirea consumului de alcool și droguri.

Proiectul contribuie la sprijinirea obiectivelor prevăzute de Strategia națională pentru protecția și promovarea drepturilor copilului 2023-2027 “Copii protejați, România sigură”în sensul în care cei 270 de copii căruia proiectul se adresează vor beneficia de activități de asistență socială, de ajutoare materiale, precum și de servicii de sprijin, acțiuni menite să contribuie la reducerea numărului de copii afectați de sărăcie și excluziune socială din județul Gorj.

Astfel, măsurile propuse în cadrul proiectului urmăresc creșterea calității vieții copiilor vulnerabile și asigurarea accesului acestora la servicii de sprijin. Prin proiect, se urmărește astfel și atingerea rezultatelor prevăzute de Planul Anual de Acțiune pentru implementarea Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului 2023-2027.

Acțiunile și activitățile vizate de proiect, vor contribui, totodată, la realizarea obiectivelor specifice ale programului și apelului, generând efecte pozitive pe termen lung, contribuind în mod direct la atingerea indicatorilor de rezultat și de realizare, având în vedere resursele financiare, umane şi materiale ale proiectului.

Implementarea proiectului pentru sprijinirea copiilor expuși riscului de separare de familie în județul Gorj va avea efecte benefice semnificative asupra dezvoltării emoționale, sociale și educaționale a copiilor, asupra consolidării familiilor și asupra coeziunii și dezvoltării comunităților. Aceste efecte pozitive contribuie la crearea unei societăți mai sănătoase și mai echitabile, în care fiecare copil are șansa de a se dezvoltă într-un mediu sigur și suportiv. Pe termen lung, efectele pozitive se vor concretiza în: creșterea calității vieții copiilor și familiilor din care aceștia provin: pe perioada acordării sprijinului material, proiectul urmărește asigurarea accesului copiilor la diferite servicii și bunuri pe care, în mod normal, familia nu și le permite, dar care sunt importante și vitale pentru creșterea și îngrijirea unui copil, măsuri de sprijin material ce vor contribui la eliminarea factorilor economici care ar putea să afecteze menținerea în familie.

Totodată, urmărește creșterea accesului la servicii de asistență socială și servicii sociale și de sprijin, întrucât beneficiarii – copii și familiile acestora - vor avea acces la servicii precum: Identificare, evaluare și intervenție pentru copiii aflați la risc de separare, acompanierea familiei aflate într-o situație de vulnerabilitate, în vederea creșterii și îngrijirii propriilor copii, consiliere și suport psihologic pentru copii și familiile acestora; suport pentru activitățile cotidiene și, după caz, pentru incluziune școlara sau socio-profesională. UAT-urile vor deveni mai eficiente în furnizarea de servicii și sprijin pentru comunități, îndeosebi în ceea ce privește familiile și copiii vulnerabili.

Această creștere a capacității are un impact durabil, deoarece UAT-urile implicate în proiect, în calitate de parteneri sau colaboratori vor continuă să ofere sprijin și servicii îmbunătățite în viitor, consolidând astfel rolul lor în societate, cu accent pe sprijinirea copiilor și familiilor acestora, care sunt expuși riscului.

Conștientizarea și informarea: Organizarea de evenimente și acțiuni de informare și conștientizare are un impact asupra comunității în ceea ce privește serviciile destinate prevenirii separării copilului de familia să, egalității de șanse și nediscriminării, precum și prevenirii consumului de alcool și dorguri. Participanții și publicul larg devin mai conștienti de aspectele pe care le implică lipsa sau existența unor servicii de sprijin, precum și a efectelor pe care consumul de alcool și droguri îl poate avea atât la nivel individual, cât și la nivel de

comunitate. Pe de altă parte, aceste acțiuni de informare, vin să consolideze și să sprijine UAT-urile în procesul lor de asigurare a accesului la informații și servicii, îndeosebi în zona prevenirii separării copilului de familia sa.

Obiective specifice ale proiectului

OS 1. Dezvoltarea și implementarea de acțiuni pentru identificarea, evaluarea și monitorizarea unui număr de 270 copii aflați în situație de risc de separare de familie la nivelul județului Gorj.

OS 2. Furnizarea serviciilor de sprijin, pentru un număr de 270 de copii, prin intermediul a: - 2 servicii sociale – centre de zi (8899CZ-F-I Centre de zi pentru consiliere și sprijin pentru părinți și copii – Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii Luna, pus la dispoziția proiectului de către liderul de parteneriat – FDSS; 8899CZ-F-I Centre de zi pentru consiliere și sprijin pentru părinți și copii ce urmează a fi înființat și dezvoltat în cadrul proiectului, activitate ce va fi realizată de către P2 – Primăria Saulesti și modelului inovator de intervenție propus de solicitant, în conformitate cu metodologia proprie, atașată la prezența cerere.

OS 3. Acțiuni de informare și conștientizare pentru prevenirea separării copilului de familia să, promovarea egalității de șanse, incluziunii și nediscriminare, precum și pentru prevenirea consumului de alcool și droguri prin: 12 seminarii / ateliere de lucru, 6 evenimente de tip masă rotundă, o campanie derulată la nivel județean prin intermediul a minim 12 sesiuni de informare.

OS 4. Acțiuni inovative pentru creșterea calității vieții copiilor expuși riscului de separare de familie și familiilor care se ocupă de creșterea și îngrijirea acestora prin: acordarea de sprijin material – subvenții în vederea eliminării factorilor economici care ar putea să afecteze menținerea în familie a copiilor, pentru un număr de 270 de copii.

Rezultate așteptate:

R1. 1 analiză de nevoi la nivelul județului Gorj, 182 chestionare aplicate;

R2. minim 270 de copii care trăiesc în sărăcie la risc de separare de familie identificați și recrutați, dintre care 27 copii de etnie roma; minim 270 dosare de grup țintă întocmite; 34 rapoarte de monitorizare a grupului țintă, care vor cuprinde informații referitoare la implicarea lor în activitățile proiectului;

R3. 36 minute de ședințe operative lunare ale activității A1.1., rezultat comun cu celelalte subactivități;

R4. set de instrumente pentru implementarea A 1.2.;

R5. minim 270 de copii care trăiesc în sărăcie la risc de separare de familie evaluați, dintre care 27 copii de etnie roma; minim 270 de evaluări sociale realizate; minim 270 de planuri de servicii realizate; minim 270 rapoarte de monitorizare a planurilor de servicii; minim 270 rapoarte de evaluare a intervenției;

R6. 34 minute de ședințe operative lunare ale activității A1.2. – rezultat comun cu celelalte subactivități;

R7. 270 copii expuși riscului de separare de familie, beneficiari ai măsurilor de sprijin;

R8. 1 serviciu social – CCSPC Luna, funcțional pe perioada proiectului

R9. 1 serviciu social înființat, dezvoltat și funcțional în comună Saulesti - 8899CZ-F-I Centre de zi pentru consiliere și sprijin pentru părinți și copii;

R10. 1 model inovator de intervenție implementat;

R11. minim 190 copii care beneficiază de măsuri de sprijin pentru o perioada de minim 18 luni, minim 234 de copii a căror situație s-a ameliorat la ieșirea din operațiune;

R12. 34 rapoarte de monitorizare a activității A2, 34 minute de ședințe operative lunare ale activității A2 - rezultat comun cu celelalte subactivități;

R13. 12 seminarii/ateliere de lucru cu un total de 180 participanți; 6 evenimente de tip masă rotundă cu un total de 60 participanți; o campanie de informare și conștientizare, derulată prin intermediul a minim 12 sesiuni de informare, cu un total de 360 participanți;

R14. materiale de informare editare și distribuite: 360 pliante pentru campania door-to-door; 60 seturi materiale pentru mesele rotunde; 180 seturi materiale pentru atelierele de lucru /seminarii;

R15. 35 Minute de ședințe operative lunare ale activității A3 - rezultat comun cu celelalte subactivități;

R16. 270 dosare de acordare subvenții; minim 270 raportare de monitorizare acordare subvenții; minim 270 planuri de acordare a subvențiilor; 270 copii expuși riscului de separare de familie beneficiari ai subvențiilor acordate în cadrul A4.1;

R17. 36 Minute de ședințe operative lunare ale activității A4.1 –rezultat comun cu celelalte subactivitati;

R18. 1 proiect implementat cu succes, cu toate activitățile finalizate, o echipa de management funcțională; 36 Minute de ședințe operative lunare ale activității A5.1 – rezultat comun cu celelalte subactivități; documente proiect aprobate, cel puțin12 cereri de rambursare și 12 rapoarte tehnice;

R19. 1 anunț/ comunicat de presă lansare proiect; 1 afiș expus la sediul social și la sediul de implementare proiect (solicitant și partener P1); web site, facebook cu informații despre proiect (solicitant și partener P1); documente și materiale de comunicare proiect conforme; 1 anunț/ comunicat de presă închidere de proiect; suport administrativ (contabil, responsabil resurse umane, după caz etc) necesar pentru realizarea cu succes a activităților proiectului; Cheltuieli indirecte că rată forfetară de 15% din costurile directe cu personalul conform art. 54 lit (b) din Regulamentului (UE) nr. 2021/1060 monitorizate.

Pentru mai multe informații ne puteți contacta pe adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Lansare proiect „Servicii de sprijin pentru copiii vulnerabili din județul Gorj” cod SMIS 327381

Written by Oana on . Posted in Anunturi


Fundația pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (FDSS), în parteneriat cu Fundația SERA România și Primăria Comunei Săulești – jud. Gorj, implementează, începând cu data de 01.02.2025, proiectul „Servicii de sprijin pentru copiii vulnerabili din județul Gorj”, cod SMIS 327381, o inițiativă ce are ca scop asigurarea de intervenții integrate prin furnizarea serviciilor de sprijin în vederea prevenirii riscului de separare a copilului de familia sa, pentru un număr de 270 de copii vulnerabili din județul Gorj (dintre care 27 copii de etnie romă).
Proiectul vizează implementarea a două servicii sociale și a unui model inovator de intervenție, care va integra atât componenta de sprijin social (servicii de sprijin diverse), cât și componenta de ajutor material, pentru minim 270 de copii din județul Gorj, care sunt într-o situație de vulnerabilitate și prezintă risc de separare de familie. Totodată, proiectul urmărește și organizarea de evenimente de informare și conștientizare privind importanța serviciilor și acțiunilor de prevenire a separării copilului de familia sa, a egalității de șanse, de gen, incluziune și nediscriminare, precum și prevenirea consumului de alcool și droguri.
Prin activitățile sale, proiectul contribuie la sprijinirea obiectivelor prevăzute de Strategia Națională pentru Protecția și Promovarea Drepturilor Copilului 2023-2027 „Copii protejați, România sigură”, vizând îmbunătățirea calității vieții copiilor și familiilor din județul Gorj.
Prin realizarea acestui proiect, FDSS și partenerii săi doresc să genereze efecte benefice pe termen lung, contribuind la dezvoltarea emoțională, socială și educațională a copiilor, la consolidarea familiilor și la crearea unei societăți mai echitabile și mai sigure. Astfel, intervențiile și activitățile propuse vor facilita accesul copiilor la servicii și bunuri esențiale, sprijinind incluziunea socială și reducând impactul negativ al sărăciei și al excluziunii.
Detalii proiect:
Valoarea totală a proiectului: 9.941.059,43 lei
Valoarea cofinanțării UE: 8.449.900,52 lei
Valoarea finanțare buget național: 1.475.224,70 lei
Data de incepere a proiectului: 01.02.2025
Data de finalizare a proiectului: 31.01.2028
Cod proiect: PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23/327381
Înfiinţată în anul 2009 ca persoană juridică de drept privat cu scop nelucrativ, neguvernamentală, FDSS are drept scop principal susținerea, promovarea și dezvoltarea serviciilor sociale precum și a serviciilor de asistență socială de calitate.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , persoană de contact Romelia Blejan - manager proiect.

Lansare proiect „Intervenții integrate pentru copiii vulnerabili din județul Dolj” cod SMIS 328325

Written by Oana on . Posted in Anunturi

Fundația pentru Dezvoltarea Serviciilor Sociale (FDSS), în parteneriat cu Fundația SERA România și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Dolj, implementează începând cu data de 01.02.2025,  proiectul „Intervenții integrate pentru copiii vulnerabili din județul Dolj” cod SMIS 328325, o inițiativă ce are că scop asigurarea de intervenții integrate prin furnizarea serviciilor de sprijin în vederea prevenirii riscului de separare a copilului de familia sa, precum și pentru reintegrarea copiilor în familie.

Proiectul vizează implementarea unui model inovator de intervenție pentru prevenirea separării copilului de familia sa, precum și furnizarea unui serviciu social care va sprijini reintegrarea/integrarea copiilor aflați în sistemul de protecție specială și care va contribui ulterior reintegrării, la prevenirea separării copilului de familia sa. Proiectul propune și acordarea de ajutor material, pentru minim 255 de copii din județul Dolj, care sunt într-o situație de vulnerabilitate și prezintă risc de separare de familie, respectiv 15 copii aflați în sistemul de protecție specială care vor fi reintegrați în familie. Totodată, proiectul urmărește și organizarea de evenimente de informare și conștientizare privind importanța serviciilor și acțiunilor de prevenire a separării copilului de familia, a egalității de șanse, de gen, incluziune și nediscriminare, precum și prevenirea consumului de alcool și droguri.

Acest proiect contribuie și la sprijinirea obiectivelor prevăzute de Strategia Națională pentru Protecția și Promovarea Drepturilor Copilului 2023-2027 „Copii protejați, România sigură”, în sensul în care cei 270 de copii căruia proiectul se adresează vor beneficia de activități de asistență socială, de ajutoare materiale, precum și de servicii de sprijin, acțiuni menite să contribuie la reducerea numărului de copii afectați de sărăcie și excluziune socială din județul Dolj.

Prin realizarea acestui proiect, FDSS și partenerii săi doresc să genereze efecte pozitive care să contribuie la crearea unei societăți mai sănătoase și mai echitabile, în care fiecare copil are șansa de a se dezvolta într-un mediu sigur și suportiv.

Detalii proiect:

Valoarea totală a proiectului: 9.950.489,83 lei

Valoarea cofinanțării UE: : 8.457.916,36 lei

Valoarea finanțare buget național: 1.480.307,20 lei

Valoare contribuție proprie: 12.266,27 lei

Data de incepere a proiectului: 01.02.2025

Data de finalizare a proiectului: 31.01.2028

Cod proiect: PIDS/395/PIDS_P5/OP4/ESO4.11/PIDS_A23/328325

 

Înfiinţată în anul 2009 ca persoană juridică de drept privat cu scop nelucrativ, neguvernamentală, FDSS are drept scop principal susținerea, promovarea și dezvoltarea serviciilor sociale precum și a serviciilor de asistență socială de calitate.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , persoană de contact Ciortan Alexandru-Vladimir – manager proiect.  

SELECȚIE EXPERT MONITORIZARE SUBVENȚII PARTENER

Written by SERA on . Posted in Anunturi

FUNDAȚIA SERA ROMÂNIA, în calitate de partener în cadrul proiectului: REDUCEREA RISCULUI INSTITUȚIONALIZĂRII COPIILOR PRIN MĂSURI INOVATIVE PENTRU REGIUNEA BUCUREȘTI-ILFOV – COD SMIS 2014+: 129446recrutează Expert monitorizare subvenții P partener (codul ocupației - 242104 responsabil process) pentru derularea activităților corespunzătoare partenerului din proiectul mentionat anterior.

Atribuții generale:

Are rolul de a promova si de a realiza actiunile din cadrul sub. A 3.2. Expertul are obligatia de a furniza expertiza de specialitate in conformitate cu pregatirea si experienta sa, la nivelul cerintelor si standardelor de calitate aplicate in proiect, precum si de a desfasura in bune conditii activitatile in care este direct implicat.

Condiții specifice pentru ocuparea postului disponibil:

  • Participa la elaboreaza procedurii de acordare subventii pentru prevenirea separarii copilului de familia sa, in cadrul A 3.2.;
  • Verifica, organizeaza si furnizeaza subventiile cate beneficiari; si distribuire ajutoare acordate;
  • Intocmeste dosarele de acordare subventii;
  • Monitorizeaza beneficiarii subventilor si modul in care acestea contribuie la imbunatatirea calitatii vietii grupului tinta;
  • Elaboreaza lista beneficiarilor de subventii in cadrul A 3.2,
  • Urmareste modul de realizare a activitatilor in care este implicat;
  • Participa la sedintele echipei de implementare, la intâlnirile periodice cu partenerii si la întâlnirile de monitorizare;
  • Participă în comisiile de recepţie, selectare şi evaluare a ofertelor privind achiziţiile acolo unde este nominalizat.

Educație solicitata: Studii superioare  - 3 ani ;

Experiență solicitata: Vechime minimă - 1 an;

Competenţe solicitate:

  • Ușurinţă în exprimarea ideilor;
  • Abilitati de comunicare si relationare,
  • Asumarea responsabilităţilor;
  • Răbdare și rezistenţă la sarcini repetitive;
  • Capacitate de relaţionare interumană asertivă;
  • Echilibru emoţional;
  • Abilităţi de lucru cu publicul;
  • Spirit de observaţie;
  • Spirit etic si organizatoric;
  • Dorinţă de autoperfecţionare și dezvoltare profesională continua

Activitatea se va derula în locațiile de implementare ale proiectului, respectiv în București și județul Ilfov, precum și la sediul angajatorului din Mun. București.

Norma de lucru: 84 ore/lună, perioadă determinată.

Persoanele interesate vor trimite cv-ul (format europass) din care sa reiasa ca sunt indeplinite conditiile de vechime, la adresa de email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 14.01.2021. Vă rugăm să menționați în titlul emailului: Aplicație Expert monitorizare subventii (P) (codul ocupației - 242104 responsabil process)_ COD SMIS 2014+: 129446. Persoană de contact : Boșca (Gheorghe) Daniela Maria – coordonator partener.

Vor fi invitate la interviu numai persoanele care îndeplinesc condițiile menționate în anunț. După susținerea interviului, în vederea notificării pentru includerea în echipa de proiect, vor fi prezentate documente justificative precum diplome de studii, adeverințe de vechime, carte de muncă etc. care atestă vechimea în conformitate cu CV-ul.

Informations